Tisztelt Szülők!
Intézményünkben a KRÉTA e-napló bevezetését követően 2019. március 1-től kezdődően megnyílt az elektronikus ügyintézési rendszer lehetősége a gondviselők részére.
Az első lépcsőben az alábbi területek bevezetésére került sor (a teljesség igénye nélkül):
1. Beiratkozás általános iskolába;
2. Átiratkozás intézmények között;
3. Kiiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból;
4. Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása.
5. Osztály, vagy tanulói csoport változtatási kérelmének benyújtása.
6. Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése.
7. Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése.
8. Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása.
9. Bizonyítvány-vagy törzslapmásolat igénylése.
10. Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.
Ezeket az ügyintézési folyamatokat a tanulók gondviselői, törvényes képviselői érhetik el az intézmény
KRÉTA rendszerén keresztül.
A belépéshez a már meglévő, érvényes gondviselői felhasználónevük és jelszavuk szükséges.
https://klik034127001.e-kreta.hu
További részletes tájékoztatást találnak az alábbi linkeken elérhető útmutatóban
Elektronikus ügyintézés felhasználói segédlet és projekt tájékoztató
és /vagy videókban, az e-Ügyintézés kezelését bemutató videók szülők, gondviselők részére című tájékoztatókban.
https://eugyintezes.e-kreta.hu
Javasoljuk a tájékoztatók áttanulmányozását és használatát!
Használják ki az iskolai ügyintézés korszerű, XXI. századi módját!
Iskolavezetés