KAFEE projekt

 

 

 

 

 

 

KRÉTA elektronikus ügyintézési rendszer bevezetése iskolánkban

Tisztelt Szülők!

Intézményünkben a KRÉTA  e-napló bevezetését követően 2019. március 1-től  kezdődően megnyílt az elektronikus ügyintézési rendszer lehetősége a gondviselők részére.

Az első lépcsőben az alábbi területek bevezetésére került sor (a teljesség igénye nélkül):

1. Beiratkozás általános iskolába;
2. Átiratkozás intézmények között;
3. Kiiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból;
4. Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása.
5. Osztály, vagy tanulói csoport változtatási kérelmének benyújtása.
6. Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése.
7. Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése.
8. Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása.
9. Bizonyítvány-vagy törzslapmásolat igénylése.
10. Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

Ezeket az ügyintézési folyamatokat a tanulók gondviselői, törvényes képviselői érhetik el az intézmény
KRÉTA rendszerén keresztül.
A belépéshez a már meglévő, érvényes gondviselői felhasználónevük és jelszavuk szükséges.

https://klik034127001.e-kreta.hu

További részletes tájékoztatást találnak az alábbi linkeken elérhető útmutatóban

Elektronikus ügyintézés felhasználói segédlet és projekt tájékoztató

és /vagy videókban, az e-Ügyintézés kezelését bemutató videók szülők, gondviselők részére című tájékoztatókban.

https://eugyintezes.e-kreta.hu

Javasoljuk a tájékoztatók áttanulmányozását és használatát!

Használják ki az iskolai ügyintézés korszerű, XXI. századi módját!

Iskolavezetés

 

Névnap

2021. június 13. vasárnap
Antal, Anett
A Nap kel 04:49-kor,
nyugszik 20:52-kor.

Holnap
Vazul, Herta
napja lesz.
tavasz.gif

Látogatók

Oldalainkat 16 vendég és 0 tag böngészi

Látogatók összesen:3305
Copyright © 2016 - Andocsi Szent Ferenc Általános Iskola és AMI - Minden jog fenntartva. Valid XHTML & CSS